Shop Mobile More Submit  Join Login
Bleach GenderBender!! by Alex829 Bleach GenderBender!! by Alex829
Yeah, it's been done a lot of times but I was bored... Again. :iconotlplz:

Hope you enjoy

(c) Bleach belongs to :iconkuboplz: ans so do all the characters.

If they belonged to me Ichiruki would be dating and Ulquiorra would come back.
Add a Comment:
 
:iconwinged-dragon-of-ra:
Winged-dragon-of-ra Featured By Owner Apr 18, 2014  Hobbyist Digital Artist
wow...amazing~!(you did so well)
Reply
:iconalex829:
Alex829 Featured By Owner Apr 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha xD Thank you very much!
Reply
:iconxrhiax:
xrhiax Featured By Owner Jan 19, 2013
OMG RENJI AS A CHICK :la: :squee: :nuu: :happybounce:
Reply
:iconalex829:
Alex829 Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
:lmao: Yep! Pretty hot ain't she?
Reply
:iconzelka94:
zelka94 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
i can say that I really like this XD!if i was a guy,i would deffinitely date them XD!
Reply
:iconalex829:
Alex829 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha!! Which one though?
Reply
:iconzelka94:
zelka94 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
ulquiorra and byakuya XD!btw im done with the chibis i told you,check them out if you want^^
Reply
:iconalex829:
Alex829 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
XDDD I think I'll stick to guys. I think I'd date ichi, he's/she's hot/cute.

That was the most confusing sentence ever! Btw this is random but can you speek greek?
Reply
:iconzelka94:
zelka94 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
guys for me too XD!i LOVE :iconabsplz: and of course,im from greece after all^^
Reply
:iconalex829:
Alex829 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
XDD

Lucky!! I wanna learn greek so damn badly! T_T I'll never get the chance.

Also send me the chibi link since I cant find it :iconsweatdropplz:
Reply
:iconzelka94:
zelka94 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
its a hard language XD!
>__> its the first piture in my gallery-_- dod you even check it at all?XD![link]
Reply
:iconalex829:
Alex829 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
If I ever go to Greece (Which I will. I wanna see the parthanon) I'll get you to teach me XD

I DID!!! Im just so damn blind sometimes... :iconsweatdropplz:
Reply
(1 Reply)
:iconpastellblau:
Pastellblau Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Writer
I like these designs.
Admittedly, some of the best I've seen, especially for Renji.

I just happened to stumble across this on the main page, what are the chances?
Reply
:iconalex829:
Alex829 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
:iconshockplz: Y-You think so? Thank you! :D

Yes, Renji turned out really well. Although I only followed the original design.

I guess I got lucky, huh?
Reply
:iconpchoberry:
Pchoberry Featured By Owner Jan 16, 2013  Student General Artist
XD
Reply
:iconalex829:
Alex829 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
:glomp:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 900 × 639




Details

Submitted on
January 16, 2013
Image Size
103 KB
Resolution
900×639
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,370 (1 today)
Favourites
20 (who?)
Comments
20
Downloads
252
×